Skip to content

Glasgow – kolejny projekt za nami !

W dniu 30.05 wyleciałam z Krakowa na wymianę do Szkocji. Zatrzymaliśmy się w Glasgow, zwiedziliśmy to ciekawe miasto, byliśmy też w Edynburgu, gdzie odwiedziliśmy Muzeum Narodowe. Wyspę  Millport objechaliśmy wokół w czasie rowerowej wycieczki, a w Pollok Park odbyliśmy ekologiczne warsztaty. W czasie działań projektowych współpracowaliśmy z kolegami z: Francji, Hiszpanii, Słowenii, Czech i Szkocji. Cieszę się bardzo z rezultatów wymiany, ponieważ czuję, że znacznie poprawiłam moje zdolności anglojęzyczne, w szczególności mój akcent. Poznałam też nowych ludzi, z którymi utrzymuję kontakt do dziś.

Michalina Ziemian

Dnia 30.05.202 wraz z koleżankami i kolegą klas 7 i 8 udałam się do Szkocji w ramach projektu „ Come my friend”. Mieszkaliśmy w Glasgow i realizowaliśmy projektowe zadania w Katolickiej Szkole, w której uczy się dwa i pół tysiąca uczniów. W czasie pobytu w Szkocji mieliśmy zapewnione wyżywienie, nocleg i atrakcje.  Zwiedziliśmy z grupą wiele pięknych miejsc: zabytkowe centrum Glasgow, wyspę Millport, Pollok Park oraz Edynburg Wróciliśmy do domu samolotem dnia 04.06.2022. Będę miło wspominać ten czas.